“Barbie” បានក្លាយជាភាពយន្តតែមួយគត់ដែលដឹកនាំដោយស្ត្រីដែលរកចំណូលបានលើសពីមួយពាន់លានដុល្លារ។ រឿងកំប្លែងពណ៌ផ្កាឈូក ដែលសហការផលិតដោយ Warner Bros Pictures និង Mattel Films និងសម្តែងដោយ Margot Robbie និង Ryan Gosling បានឈរនៅលើកំពូលតារាង Box Office ពិភពលោកជាមួយនឹងទឹកប្រាក់ជាង ១ពាន់លានដុល្លារគិតត្រឹមចុងសប្តាហ៍នេះ។ (យោងតាមក្រុមហ៊ុនស្រាវជ្រាវ Comscore) ។
គិតត្រឹមថ្ងៃអាទិត្យ ទី 6 ខែសីហា ខ្សែភាពយន្តនេះរកចំណូលបានសរុបប្រហែល 1.03 ពាន់លានដុល្លារនៅសហរដ្ឋអាមេរិក និងជុំវិញពិភពលោក ដែលធ្វើឱ្យវាចូលទៅក្នុងបញ្ជីនៃភាពយន្តក្រោយជំងឺរាតត្បាតកូវីដ១៩ ចំនួន 6 ដែលរកចំណូលបានច្រើនជាងមួយពាន់លានដុល្លារក្នុងការលក់សំបុត្រ។ ខ្សែភាពយន្តដែលរកប្រាក់ចំណូលបានច្រើន រួមទាំង ” The Super Mario” Bros. Movie”, “Avatar: The Way of Water”, “Spider-Man: No Way Home”, “Top Gun: Maverick” និង “Jurassic World Dominion”)។
រឿង “Openheimer” របស់ Christopher Nolan រកចំណូលបាន 552.9 លានដុល្លារនៅទូទាំងពិភពលោក។ ភាពជោគជ័យនេះបានធ្វើឱ្យអ្នកដឹកនាំរឿង Greta Gerwig ក្លាយជាស្ត្រីតែម្នាក់គត់ដែលបានចូលរួមក្នុងក្លឹបរបស់អ្នកដឹកនាំរឿងដែលភាពយន្តរបស់គាត់បានលើសពីរាប់ពាន់លានដុលា្លរសរុប (នាងក៏បានសហនិពន្ធខ្សែភាពយន្តនេះផងដែរ)។
រហូតមកដល់ពេលនេះ ស្ត្រីបានចែករំលែកចំណងជើងជាមួយបុរស ជាមួយនឹងខ្សែភាពយន្តដូចជា “Frozen” និង “Frozen II” ដែលសហការដឹកនាំដោយ Jennifer Lee (ភេទស្រី) និង Chris Buck (ប្រុស); និង Captain Marvel ដឹកនាំដោយ Ryan Fleck (ប្រុស) និង Anna Boden (ស្រី) ។ ភាពយន្ត “Wonder Woman” របស់អ្នកដឹកនាំរឿងស្រី Patty Jenkins ស្ថិតក្នុងកំពូល 60 ភាពយន្តដែលរកចំណូលបានខ្ពស់បំផុតគ្រប់ពេល (មិនត្រូវបានកែសម្រួលសម្រាប់អតិផរណា) ប៉ុន្តែរកចំណូលបានត្រឹមតែ 823.7 លានដុល្លារប៉ុណ្ណោះ។ “Frozen” រកបាន 1.3 ពាន់លានដុល្លារ “Frozen 2” $1.5 ពាន់លានដុល្លារ និង “Captain Marvel” រកបាន 1.1 ពាន់លានដុល្លារ។
ភាពយន្តភាគច្រើននៅក្នុងក្លឹបដែលមានតម្លៃរាប់ពាន់លានដុល្លារមានអ្នកដឹកនាំជាបុរស។ គិតមកដល់ពេលនេះ ភាពយន្តចំណូលពាន់លានដុល្លារមានភាពយន្តចំនួន ៥៣។ “Barbie” គឺជាតួឯកស្រីម្នាក់ក្នុងចំណោមតួឯកស្រីចំនួនប្រាំបួនដែលបានសម្ដែងក្នុងភាពយន្តតម្លៃរាប់ពាន់លានដុល្លារ។ វាគឺជារូបថ្លុកត្រី “Finding Dory” (2016) រួមជាមួយនឹងព្រះនាងដែលមានចលនានៅក្នុងរឿង “Frozen” (2013), “Frozen II” (2019) និង “Beauty and the Beast” (2017)។ ខ្សែភាពយន្ដដែលផ្តោតលើស្ត្រីចំនួន 2 ពាន់លានដុល្លារគឺ “Star Wars: The Last Jedi” (2017) និង “Captain Marvel” (2019) ។ មុនពេលនោះមានរឿង “ទីតានិច” (1997) និង “Alice in Wonderland” (2010) ។
សរុបមក ភាពយន្តដែលផ្តោតលើស្ត្រី និងក្មេងស្រីឥឡូវនេះមានចំនួន 18% នៃខ្សែភាពយន្តដែលមានតម្លៃរាប់ពាន់លានដុល្លារ ហើយជិតពាក់កណ្តាលនៃ 18% ទាំងនេះគឺជារឿងតុក្កតារបស់កុមារ។
ភាពយន្ត Blockbuster ដែលមានតួអង្គស្រីខ្លាំងគឺគួរឱ្យសរសើរ ប៉ុន្តែកង្វះស្ត្រីចូលរួមសម្តែង ឬដឹកនាំរឿងដែលមានតម្លៃរាប់ពាន់លានដុល្លារបង្ហាញពីនិចលភាពរបស់ហូលីវូដនៅពេលនិយាយអំពីសមភាពយេនឌ័រ៕
រូបថត៖Getty Images
ដោយ៖ ធីរីណា(រូបថត៖Warner Bros)