ឧបករណ៍ដំណើរការរបស់ក្រុមហ៊ុន Qualcomm បានបញ្ចប់នៅក្នុងឧបករណ៍ AR និង VR មួយចំនួនក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំកន្លងមកនេះ។ ប៉ុន្តែរហូតមកដល់ពេលនេះគ្មានបន្ទះឈីបណាមួយត្រូវបានគេគិតដល់ការពង្រីកនិងការពិតជាក់ស្តែងទេពួកគេទើបតែត្រូវបានកែច្នៃទូរស័ព្ទ។
ការផ្លាស់ប្តូរនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះជាមួយនឹងការណែនាំបន្ទះឈីបទី 1 របស់ក្រុមហ៊ុន Qualcomm ដែលបានបង្កើតជាពិសេសសម្រាប់ឧបករណ៍ AR និង VR ។ បន្ទះឈីបនេះត្រូវបានគេសន្មត់ថាធ្វើឱ្យវាមានតម្លៃថោកជាងមុនសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដើម្បីបង្កើតកំណែកម្រិតទាបនៃឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិចជាក់ស្តែងដែលត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងចាប់ផ្តើមនៅចុងឆ្នាំនេះឬនៅដើមឆ្នាំ 2019 ។
ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ Qualcomm ចូលទៅក្នុងហ្គេម AR / VR អាចជារឿងដ៏គួរឱ្យរំភើបសម្រាប់ឧស្សាហកម្មនេះ។ បន្ទះឈីបដំបូងនេះមិនមែនជាអ្វីដែលរំភើបនៅលើខ្លួនវានោះទេ។ ក្រុមហ៊ុន Qualcomm និយាយថាទូរស័ព្ទរបស់ខ្លួនគឺ Snapdragon 845 គឺនៅតែជាជម្រើសប្រសើរជាងសម្រាប់ AR និង VR ។ XR1 ត្រូវបានបង្កើតឡើងសម្រាប់ឧបករណ៍សាមញ្ញមានន័យសម្រាប់វីដេអូនិងបទពិសោធន៍អកម្មជាងការលេងហ្គេម។
Qualcomm ពណ៌នាថាឧបករណ៍ XR1 ត្រូវបានផលិតឡើងសម្រាប់ “មើលទៅក្រោយនិងមើលវីដេអូ 360” ជាជាង “តាមដានតាមខ្នាតបន្ទប់” និងបំពាក់ដោយឧបករណ៍បញ្ជា “សាមញ្ញ” ជាជាងសមត្ថភាពតាមដាន។ ដែលនិយាយថាបន្ទះឈីបនេះនៅតែត្រូវបានគេសន្មត់ថាអាចមានសមត្ថភាពអាចទ្រទ្រង់អេក្រង់ 4K នៅ 60 fps សកម្មភាពសំលេងនិងឧបករណ៍បញ្ជាដែលរកឃើញចលនាដោយមានសេរីភាព 6 ដឺក្រេ។
ដែលជាកន្លែងដែលពិតជានឹងទទួលបានគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍នេះគឺប្រសិនបើក្រុមហ៊ុន Qualcomm នៅទីបំផុតសម្រេចចិត្តដើម្បីកសាងបន្ទះឈីបខ្ពស់ចុងនៅក្នុងបន្ទាត់ XR ។ ដោយប្រើផ្នែករឹងដែលបានឧទ្ទិសវាគួរតែអាចគាំទ្រលក្ខណៈពិសេស VR- និង AR ដែលមានអនុភាពជាងវាអាចជាមួយ chip chip គោលបំណងទូទៅ – ស្រដៀងទៅនឹងអ្វីដែលវាកំពុងធ្វើជាមួយនឹងបន្ទះឈីប។ ទូរស័ព្ទ XR1 ចាប់ផ្តើមវាចុះតាមផ្លូវនោះប៉ុន្តែក្រុមហ៊ុន Qualcomm ហាក់ដូចជាកំពុងចាប់ផ្តើមយឺតជាងមុនដើម្បីមើលថា តើទីផ្សារពិតជាត្រៀមរួចរាល់សម្រាប់កាសត្រជាក់ទាំងអស់នេះឬយ៉ាងណា ៕ ហេង លក្ខិណា