នាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុនលោក Satya Nadella បានប្រកាសនៅថ្ងៃនេះក្នុងកំឡុងពេលកម្មវិធី Keynote ។ “Kinect, នៅពេលដែលយើងបានបើកដំណើរការវាជាលើកដំបូងនៅក្នុងឆ្នាំ 2010 គឺជាការនិយាយជាលើកដំបូងសម្លឹងមើលដំបូងឧបករណ៍ជាចក្ខុវិស័យ។ វាត្រូវបានគេប្រើប្រាស់នៅក្នុងការលេងហ្គេមហើយក្រោយមកវាបានមកដល់កុំព្យូទ័រហើយវាត្រូវបានគេប្រើនៅក្នុងកម្មវិធីជាច្រើនដូចជាវេជ្ជសាស្ត្រឧស្សាហកម្មរ៉ូបូតនិងការអប់រំ»។ “យើងត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយអ្វីដែលអ្នកអភិវឌ្ឍន៍បានធ្វើរួចហើយចាប់តាំងពី Kinect យើងបានបង្កើតនូវការរីកចម្រើនយ៉ាងច្រើននៅពេលវាទាក់ទងទៅនឹងបច្ចេកវិជ្ជាគ្រឹះមួយចំនួននៅក្នុង HoloLens ។ ដូច្នេះយើងកំពុងទទួលយកនូវការរីកចម្រើនទាំងនោះនិងការវេចខ្ចប់វាជាគម្រោង Kinect for Azure ។ ”
វាជាដំណឹងដ៏ធំមួយបន្ទាប់ពីគ្រឿងកាមេរ៉ានិងមីក្រូហ្វូនដែលបានបង្ហាញដំបូងនៅលើ Xbox 360 ត្រូវបានគេប្រកាសថាឈប់ដំណើរការបានកាលពីខែតុលាឆ្នាំមុននៅពេលដែលក្រុមហ៊ុន Microsoft បានបញ្ឈប់ការផលិតវា។
លោក Alex Kipman អ្នកជំនាញបច្ចេកទេសនៅក្រុមហ៊ុន Microsoft បានពន្យល់នៅលើប្លក់របស់ LinkedIn ថាគម្រោង Kinect for Azure នឹងរួមបញ្ចូលគ្នាជាមួយ Sensor ជម្រៅជាមួយសេវាកម្ម Azure AI ដែលអាចជួយអ្នកបង្កើតឧបករណ៍ដែលនឹងកាន់តែច្បាស់លាស់ “ជាមួយការប្រើប្រាស់ថាមពលតិច” ។ ការសិក្សា AI ជ្រៅលើរូបភាពជម្រៅអាចនាំឱ្យមាន “ក្បួនដោះស្រាយ AI ថោកជាងដាក់ពង្រាយ”ដែលតម្រូវឱ្យមានបណ្តាញតូចជាងមុនដើម្បីដំណើរការ ៕ ហេង លក្ខិណា